• آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های فروشگاه کودک آموز بوده است و فروشگاه کودک آموز در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
  • تست 3 روزه .این تضمین را به مشتری میدهیم که در صورت رضایت نداشتن از کالای دریافتی می تواند تا سه روز کالا را به شعبه موردنظر برگشت دهد .
  • ما برای ارسال محصولات شکستنی با تمام دقت و با کیفیت بسته بندی را انجام میدهیم و بسته شما رو بیمه میکنیم ، لطفا قبل از تحویل گرفتن بسته و امضا زدن برای پستچی ، حتما از سالم بودن بسته اطمینان داشته باشین
  • لازم به ذکر هست که ((پرداخت در محل )) بابت ضوابط این سایت قبل از ارسال با سرشماره 02191015769 به مشتری تماس گرفته میشود و در صورت پاسخگو نبودن در دو روز متوالی سفارش به دلیل پاسخگو نبودن لغو خواهد شد

مقررات برگشت کالا

در صورت انصراف مشتری از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحدخدمات مشتریان  از طریق شماره تلفن 02191015769 درساعت ها 9-14 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به شماره تلفن 02191015769 درساعت ها 9-14 اطلاع داده شود. در صورت تایید نقص، کالا تعویض خواهد شد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به شماره های بالا اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شعبه مربوطه عودت شود.

فروشگاه کودک آموز اصالت تمامی کالاهای عرضه شده در سایت را با آنچه که در سایت ذکر شده است تائید مینمایند.

لطفاً قبل از هر اقدامی برگشت دادن کالا ، موارد را از طریق شماره تماس 02191015769 درروزهای کاری 9-14 . از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش یا شعبه ما جدا خودداری نمایید.